Kallt

Halva helgen har vi haft problem med att vår panna har stannat lite när den själv vill. Och i morse var inget undantag, det var snarare iskallt när jag steg upp. Fast jag är inte särskilt orolig. Min kille kommer att ringa dit där vi köpte den direkt på morgonen. Den är ju bara några månader. När vi skulle köpa en ny panna, så var vi oense. Jag ville köpa en på nätet som var billigare men min kille envisades med att köpa en lokal ifall det skulle hända något (som var rätt mycket dyrare). Det är jag glad för nu. Så nu ska jag klä på mig och åka in till jobbet för att duscha.

Glömde ju berätta att vi var på bio i går kväll. Vi såg "Allt flyter". Den var bra fast inte så bra som jag hade förväntat mig.

                              

                                                                       



Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0