Lars Winnerbäck

Jag och mina systrar har börjat med en kul sak som jag hoppas ska bli en tradition. När vi fyller jämnt åker vi tre ut på en kulturell grej, ligger på hotell och käkar på restaurang. Bara vi tre. Förra året när jag fyllde 30 så var jag och min syster S på "Singin in the rain" (musikal alltså) i Göteborg. Jag betalade för mig själv på hotellet och hade även betalt min biljett om vi inte hade haft presentkort på Ticnet. Men min syster bjöd mig på restaurangbesöket. Det var bara vi två eftersom vår syster K hade nyligen fått barn. Men detta året blir det som det ska vara - inga barn & inga killar. Det är väldigt skönt att komma ifrån lite på det sättet. Så i år har K valt... Tadaa Lars Winnerbäck!!! Det är enda anledningen till att jag någonsin skulle gå och se honom men det ska bli kul, att göra ngt annorlunda. Jag hoppas däremot att det blir Göteborg. Jag har blivit barnsligt förtjust i Göteborg och åker dit så ofta jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0