Sambofällan

Jag erkänner! Jag sitter fast i sambofällan och har svårt att ta mig därifrån.

När jag träffade min kille så gick jag på spinning 2 - 3 ggr per vecka. Jag tyckte att det var det roligast som fanns. Jag simmade några gånger per månad, alltid tidigt på morgonen. Men så fick jag en hälsporre och hade svårt att använda min högra fot. Jag gick med den ca 1 år innan jag fick rätt behandling. Är fortfarande inte riktigt bra i foten. Jag kan t ex inte gå på promenad. Eftersom jag gick med den så länge trampade jag sönder hälkudden samt att musklen under foten blev för kort.

Detta är en belastningsskada som jag har fått för att jag går och står så mycket på jobbet. I kobination skada + en härlig famn att ligga i på kvällar och morgnar så är det segt att börja träna igen. 

Alla som tränar vet ju också att när man faktiskt tränar med kontinutet så tappar man även sockersuget.

Jag måste ta mig själv i kragen NU


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hm, känner igen det där. Jag gick upp 20kg när jag träffade min kille.. sen ner dom.. och sen upp igen och nu ner 20kg igen.. Trist det där.

2009-03-23 @ 12:03:55
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0