Åska i kväll??

Min älskling messade mig i går och var hur sugen som helst på att grilla. Vi bestämde snabbt att det skulle vi göra i kväll. Att grilla var inga problem men att sitta ute i kväll är lite mer vanskligt. Det hänger regn och åskmoln över vår lilla by.

Jag gick tidigare från jobbet idag, jag och Annie hade tid för utvecklingssamtal kl 16:00. Det gick jättebra. Vi pratade om allt och inget gällande skola och kompisar samt att det gjordes en realistisk plan över Annies närmst skolgång.

Öva extra på: Klockan & Multiplikationen

Edvin hade också tid för utskolningssamtal men det blev inställt i sista stund.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad är utskolningssamtal??

2009-05-27 @ 12:05:00
URL: http://smalaresofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0