Detta är en hyllning

Jag tänkte berätta för er om min kära sambo.

Han är alltid hjälpsam, har ett rejält tålamod. Han är sexig och omtänksam. Han är riktigt smart, är väldigt bra på matte och på att lära ut matte. Dansa, det är också något han är bra på. Han blir aldrig irriterad för småsaker, han är heller aldrig långsint. Största felet med honom är att han alltid vägrar att ge massage.  

För en halvtimme sen var det Lillian som behövde husses hjälp. Lillis satt fast uppe i ett träd och så här såg det ut då: 



Lillian är äntligen i husses famn.



Kisen är i tryggt förvar under husses tröja



Såja, strax i tryggt förvar på fyra ben.





Det allra bästa med honom är att han är min!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Som sagt.. jag & Rebecka är inte alls avis på att du har en bra man!! :P

2009-05-29 @ 20:34:55
URL: http://smalaresofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0