Nu är kapten hemma igen..

Vilket bra möte vi har varit på. Det är så himla kul, det är väldigt sällan som jag har möjlighet att träffa mina arbetskompisar. De killar jag jobbar med varje dag har ju inte lika jobb som mig, vi kan inte prata om allt osv.. Så att träffa dessa 12 killar och få prata om allt mellan himmel och jobb är super nyttigt. Nu för tiden är kanske hälften av gruppen ganska nya men där finns gamla rävar i gruppen också och dom gillar jag att prata med. De har redan varit med om allt.

Hotellet som vi bodde på var supermysigt, de har Europas största Whiskey källare.
Över 1100 sorter ( kan ha varit 11 000 men jag tror inte det) De hade sorter som kostar 1000 / cl. De flaskor öppnar dom bara om man beställer minst 10 cl. Kostnad = mycket!! Grabbarna i vårt sällskap drack fördrink i Whiskey källaren. Det gjorde inte jag. Jag drack vatten innan maten. Maten ja.. Tre rätters klart.

Förrätt: Getost Cheescake
Huvudrätt: Blåtunga med svampkompott och äpple
Efterrätt: Choklad och Whiskeykaka med grädde

Till det drack jag ett glas vin och en starköl, massa vatten.

Denna menyn stämmer inte riktigt men typ. Det var en jättegod och väldigt trevlig middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0