Äntligen lite morfin!!

Nu har jag varit på vårdcentralen - igen. Sist var för 6 veckor sedan. Då sa man VIRUS och som alla vet. Inga mediciner hjälper mot virus. Trist som fan...
Men nu sökte jag altså igen, förkylning och hosta. Efter ett par timmar hos doktorn, fyllda med provtagningar, kortison, inhalering mm mm fick jag det som jag i hemlighet varit ute efter. Hostmedicin med morfin. Ah..härligt.
Jag kunde ju inte säga att jag hade fått en liten skvätt av min granne och det hjälpte finfint men sen tog det slut. Jag tiggde till mig en hel liters-flaska, så det bör räcka ett tag. Nu är det bara att jobba på ett tag till sedan hem till sängen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha.. Det där skulle du inte sagt!

Nu kommer vänner, grannar & annat löst folk tigga hostmedicin hos dig! :D



2009-11-17 @ 21:09:53
URL: http://smalaresofie.blogspot.com/
Postat av: Milla

Japp cocilana är bäst om man har hosta.

2009-11-17 @ 21:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0