Härliga helg

En sån kanon helg vi har haft. Vi har fått supermycket gjort och ändå hunnit med både restaurang och fest. Här är lite bilder..



Lägg märke till flugan Edvin har på sig, han gillar att vara finklädd!



Lillian undrade nog vad som stod på när det på lördagen plötsligt fanns gravar, spöken och en väldig massa lyktor i vår trädgård. Hon gick runt och tittade och tillsynes funderade på vad vi höll på med. Hundbajspåsar i päronträdet??!!



Efter maten gick barnen på en mini -spökrunda i trädgården. Målet var att hitta varsin godispåse..



Maten var god men tårtan var så fin att jag nästan inte ville bjuda på den MEN vad ska man med en tårta i kylen till?? Nä; då är det bättre att folk äter upp den. Och den fick beröm för den var god också! (det finns två bitar kvar i kylen, jag gissar på att de ryker till filmen ikväll..

Söndag

Även idag har vi kört stenhårt här hemma. Hela familjen var på förmiddagen ute och rafsade och körde bort löv. Ett verkligt stort projekt. Efter middag började jag och Nicke på att täta fönster och dörrar, putsa fönster och sätta upp nya fina gardiner. Riktigt skönt att få det gjort. Vi har även luftat elementen.






Kommentarer
Postat av: Sofie

Så fina ni va!!

Åjo, speciellt Edvin. :)



Den där tårtan.. Jag förstår mycket väl att du inte ville att någon skulle skära sönder den.

2009-11-03 @ 00:55:58
URL: http://smalaresofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0