Hej Fredag

Sjukdag nummer 5.

Annie är i skolan. Både jag och Edvin är uttråkade till max. Vi har kollat på massor av filmer. Vi har just nu ett stort behov av att få tag i fler filmer. Har du några bra barnfilmer att låna ut, kom gärna förbi. Fyll vår brevlåda med filmer, tack! Vi sitter ju i karantän. Hela familjen är numera störtförkylda, Annie är i skolan för vaccinets skull. Man får vara förkyld men inte ha feber.

På hela veckan har jag spenderat 138 kr, det var på Bergahallen. Det är så tomt att det ekar i kylen, ska passa på att rengöra lite därinne innan vi handlar.  

Nicke är färdigjobbad för denna veckan men ska snart i väg på annat, som jag inte vill/kan prata om här.

Hörs!!

Kommentarer
Postat av: Carro i Angelstad

Vi har haft vattenkoppor alla i vår familj. Om du vill kan jag ringa och säga vilka filmer vi har så kan vi komma ut till er?

2009-11-13 @ 17:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0