Helgen

Helgen har varit toppen, för kort men helt okey. I morsen var vi i Värnamo och skulle hämta lite grejer till jobbet, som Göran ifs hade glömt men ändå.. efter en tur på CityGross fick vi mess från Joche o Carro som var på väg ut och skulle hälsa på. Då blev det fika på goda bullarna och peppisar. Till kvällsmat gjorde jag Hickory Smoke glaserade revben, suveränt gott!!



Jag gjorde även en pumpa som jag satte ut på trappen. Jättesöt!



Kärnorna rostade jag i salt och lite olivolja.

 

Nu i kväll efter barnen lagt sig har jag och älsklingen blåst ballonger...

 

 



Älskling och 40 st ballonger!


Kommentarer
Postat av: Milla

Vad ska ni ha alla ballonger till...????

2009-10-18 @ 21:54:01
Postat av: Sofie

Varför..?

2009-10-18 @ 22:21:02
URL: http://smalaresofie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0