Okey, jag skäms!!

I går sa Nicke att han skulle åka in till stan för att köpa en stege. (Vi håller på att städa här hemma och skulle ha upp lite grejer på vinden.) Då flippade jag ur lite och börja på om att det är jättedyrt att köpe en stege och att det var en oplanerade kostnad och vi har precis servat bilen och bla bla bla... Vad jag inte alls tänkte på var att jag själv, dagen innan hade beställt en extern hårddisk från Netonnet. Ifs på fyndavdelningen men ändå... Det slutade iaf med att Nicke ringde runt lite och kollade priser och jag fick erkänna att det faktiskt inte var så farligt som jag först trodde, och vi behöver ju en stege... 

      vs 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0