Om ni inte riktigt hängde med

Om ni inte riktigt hängde med i går kväll så kollade jag alltså på "Svenska Hollywoodfruar" (heter det så?)
Anna Anka var det som berättade om sina barns kläder och hur hon packar deras väskor vid resor. Skor packar hon i påsar för att de inte ska sprida bakterier till de övriga kläderna i väskan och pyjamas använder man bara 1 natt sen måste den tvättas. Jag köper det där med skorna, man vill ju inte attde övriga kläderna ska bli smutsiga men 1 natt per pyjamas. Är inte det att ta i? Är inte vatten en bristvara här i världen? Varför ska jag källsortera och tjata på barnen att de inte ska borsta tänderna med rinnande vatten? Varför ska jag känna att jag bör använda vattnet två gånger om jag kan? Hur gör Anna Anka för att bry sig om miljön och hur gör hon för att spara vatten? Detta som jag tänker skriva nu, vet jag faktiskt inget om men jag tror inte att hon gör ett jävla skit. Slösa slösa slösa allt allt allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0