Jo, jag lever

Lite uppdatering efter denna frånvaro jag har utsatt er för.. Hihihi

Vi har ett par små saker kvar innan vardagsrummet är helt färdigt. Då kommer det bilder.

Annie  ska operera sitt ena knä nästa vecka och därför var vi på inskrivning i Växjö i måndags. Det var inga konstigheter. Blodprov, prat med läkaren, narkosläkaren och sköterskor. Största problemet med helheten är var 17 man ska parkera utan att det kostar skjortan.

Jag har slutat att dricka kaffe. Eller slutat vet jag inte men jag har inte druckit sen i fredags. 5 dagar. Jag tänkte mest se om det gick utan problem och ja, det gör det. Inga konstigheter. Jo, jag har faktiskt lite ont i huvudet men enligt min svägerska sitter det i några dagar och huvudvärken kom ju inte direkt, den kom i måndags.

Jag pratade med min gravida kusin Camilla innan i kväll. Annie och jag höll på att städa här hemma så ytterdörren stod öppen, det har varit riktigt härligt väder i dag. Plötsligt kommer katten (Lillian) in och hon har en mus i munnen. Möss är det absolut värsta jag vet. Jag bara skrek, hoppa upp på stolen och skrek. Antagligen fick Milla nedsatt hörsel men vad f*n.. Jag hatar möss, jag blir helt panikslagen, svettig och stel. Annie fick ut f*nskapet i alla fall och jag blev tvungen att moppa golvet där den hade varit. Den var ju död, tack och lov.


Kommentarer
Postat av: Jannice

Jag reagerar likadant på möss.. Så jävla ävkliga!! Skadedjur..

2010-04-15 @ 08:01:56
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com
Postat av: Milla

Ja lite men fick jag nog allt. Ett illvrål värdig en operadiva strålade ut genom örat. Ett gott skratt fick jag mig allt. :O)

2010-04-15 @ 19:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0