1 vecka kvar

En hel veckas ledighet kvarstår nu. Så himla härligt, efter semestern ska jag starta nedräkning till jag ska vara hemma nästa gång. Mammaledig. Att inte behöva ställa klockan på heltid, så himla nice. Det som är not so nice, är väl att man typ aldrig får sova när man har bebis. 1a barnet är väl okej men nu när man har två som ska till skola osv.. ni fattar... Jaja, vad är väl en bal på slottet. Först ska vi hitta en ersättare för mig på jobbet. Det hade varit väldigt smidigt om man hade haft någon redan som var färdig att bara hoppa in. -Det hade varit smidigt och bra om du hade varit något äldre, hade mer erfarenhet. Då hade du varit som gjuten för mitt vick!   

Skit samma, inget att tänka på nu. Nu är det ju semester!


Kommentarer
Postat av: Milla

Precis då ska man inte bry sig om sådana bagateller...

2010-08-10 @ 09:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0