Åter på jobbet!

Då var man tillbaka i verkligheten igen. Dessa 3 veckor har verkligen varit behövliga och otroligt härliga. Det märks på barnen att dom börjar bli rastlösa nu, det ska bli skönt på måndag när skolan börjar igen så barnen får riktiga rutiner.  Däremot flög det på mig en jätteförkylning så i går förmiddag åkte jag hem från jobbet. Jag var tvungen att jobba en stund på morgonen i dag men åkte hem igen så fort jag kunde. 

För övrigt håller jag på med musiktävlingen som jag och Nicke ska ha med till Hällevik om ett par veckor. Frågorna gjorde jag typ förra året, så nu har jag laddat ner all musik på Spotify samt lite finjusteringar. Ska bli kul att se vad alla tycker om den. Får den sämre betyg än den Milla hade för två(?) år sen. (Den var helkass!!)

Kommentarer
Postat av: Milla

det är bara när man är okunnig som man säger så.... :O) Undrar om totte o lis har gjort sina tävlingar som dem fick som vinst??

2010-08-19 @ 20:44:15
Postat av: Carro

Okunning!! Hahaha.. den tävlingen var helt sanslöst svår. Var det någon som klarade något??

2010-08-19 @ 20:56:04
Postat av: Milla

Ok får väl erkänna att den var svår.. Men jag tänkte att jag skulle göra en tipsrunda i år. Ingen musiktävling.

2010-08-21 @ 20:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0