Självplockning

Jo, det blev självplockning idag ändå. Det dröjde inte länge innan jag hittade självplockning i närheten. Jag kom nämligen på att vi har vinbärsbuskar i trädgården som är fulla med vinbär! 3 liter plockade jag och Edvin, sen orkade vi inte mer. Det börjar blii fullt i frysen och snart måste jag ta tag i att göra något av dom också.

Bären blev snabbt tråkigt och nu har jag gått över till att katalogisera våra dvd:er i stället. Det är något jag har tänkt på ett tag, det gör mig galen att ha sån oordning bland skivorna som vi har här hemma. Flera hundra filmer och ingen vet vilka det är!

Kommentarer
Postat av: Milla

Samma som det var här med våra dvd:er. har skrivit upp nummer och vad filmerna heter i en bok. Och klistrat nummer på baksidan av dvd:erna. I början var jag så duktig att jag skrev vad filmerna handlade om också i boken. :O)

2010-08-11 @ 19:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0