En bra dag!

Fast jag vete 17 vad jag har gjort?? Vi har haft besök, både av Joche och grabbarna och av Ingrid och Pierre. Signe fick en "Min första bok" av Joche och Carro och en Laban-snuttefilt av Ingrid och Pierre. Signe blev jätteglad. Tyvärr inte så glad att hon kunde belöna sina besökare med liiite vaken-tid men hon blev glad ändå!

Edvin har varit hos Jeremia hela dagen och Annie har varit med Matilda hela dagen.

På måndag ska Nicke börja jobba igen. Jag önskar att han kunde vara hemma längre. Denna vecka ska han fortsätta att köra på hemmaplan, skönt det i alla fall. Jag måste försöka hitta lite rutiner att ruta in livet i. Jullovet börjar på tisdag, så på onsdag blir det sovmorgon. Nu blir det duschen sen sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0