En riktigt slö dag

I dag har allt verkligen gått på sparlåga. I går var min svåger Jocke och hans 2 söner hos oss. Vi åt en god middag och kollade sen på melodifestivalen. Jag Röstade på "Manboy", fast jag ringde klart inte. (Tycker att det räcker gott och väl att betala tv-licens.) Oscar led, han avskydde den låten. Sen satt vi och pratade, drack Gin o Tonic och lyssnade på musik. Till mitt och Jockes stora förtret släppte inte Nicke oss i närheten av datorn. Ja, det var en ny sida jag fick se av min man. Jag har aldrig hört så många dåliga låtar, eller så många dåliga låtar på spanska och finska. Fördelen var att han bara spelade halva låtar! Nicke blev rätt dragen, och fördelen med det var att han framåt natten släppte kontrollen över datorn. På hela kvällen drack jag två glas vin och en halv GT men jag var slö i dag ändå. Det blev rätt sent. Jag är glad att de kom, vi hade jättekul. Det märktes att Nicke uppskattade att Jocke kom och stannade över och barnen hade jätteroligt. Edvin och Calle lekte och till slut fick jag "tvinga" ner dom framför en film och då dröjde det inte länge innan båda sov som små stockar. Annie och Oscar kollade på film i ett annat rum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att det går att upptäcka nya sidor av varandra efter flera års förhållande! haha..

2010-02-15 @ 15:12:00
Postat av: Carro H

Jo Sofie, verkligen! Har du föresten hört "Jag är din (lilla?) gummibjörn" på finska??

2010-02-16 @ 12:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0