God fortsättning

Nu var det ett tag sedan men allt är bra här. Nyårsafton var vi i Lagan hos Lindha o Henke. Hans syster var också där med sin man och ena sonen. Vi hade det jättebra. Knytkalas, bara god mat. Jag gjorde ju, som ni vet efterrätten. Recept kommer.. Det var uppskattat, alla som åt den gillade den. Vi åt och spelade spel, sköt raketer. Jag var nykter så jag körde hem vid ett-tiden. Annie sov över hos Amanda, henne hämtade vi dagen efter. I lördags åkte Annie till Sofie, jag o Nicke köpte en ny tvättmaskin på Elfynd i Värnamo. Senare mot kvällen kom svärpäronen till oss. Ivan hjälpte till att koppla in den nya maskinen, sedan fikade vi. Idag har vi nästan bara slappat. Vi såg "Män som hatar kvinnor", den var riktigt bra men vissa scener klarar jag inte att se, då måste jag gå ur rummet tills det är över. Om ni har sett den så förstår ni säkert vilka jag syftar på. Våldtäktsscenerna. Vi ska se nästa film till helgen. Vi har precis lagt oss nu, jag känner inte för att jobba i morgon men men...det går inte alltid att välja. På onsdag är butiken stängd, så då blir det lite mer ledigt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vet precis vad du syftar till.

For också hemskt illa av dom.

2010-01-03 @ 23:02:56
URL: http://smalaresofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0