V 21

Eller 52 % gången om man hellre vill se det så. I natt var första gången som jag väcktes av bebisens sparkar. De börjar bli kraftigare nu. Jag tror att jag känner varje gång h*n är vaken och lever rövare.
Jag läste i morse att moderkakan nu är lika stor som bebisen och bebisens totala längd är nu nästan 25 cm.

Ryggont är annars något som jag börjar känna av, i går var Nicke och jag på stan några timmar och efteråt kunde jag knappt stå eller gå. Annars känns det bara bra, dålig kondis har jag ju också men eftersom jag har mycket problem med min fot som jag inte vill förvärra tar jag det jävligt lugnt!

Alla vet att jag väntar barn, jag har pratat med dom på jobbet och för övrigt så går det inte att undgå - om man inte är blind.

Denna helgen har vi bara slappat, jag ska ta ett tag i köket och tvätta lite annars ska jag bara sitta ute och läsa bok. Jag måste ju öva på att göra ingenting nu inför semestern. Bara 1 vecka kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0