2a besöket hos barnmorskan

Det var vi på i morse. Vi träffade Eva som var här på cykelfesten. Jag är i vecka 16+5 just nu och vi fick höra bebisens hjärta slå. Det var supermysigt. Lilla tåget. Ja, för det är så det låter. Som ett litet tåg, går inte att förklara på ett bättre sätt. Nästa gång vi ska dit är det dags för ultraljud.

Ska också berätta att jag har börjat känna bebisen röra sig i magen. Det slår hjärtljuden, alla gånger!



Bebisen på bilden är i V14

Vi behöver hjälp med att komma på ett smeknamn till lilla bebisen. Om det blir en pojke har vi redan bestämt vad han ska heta men om det inte är det är det dumt att kalla h*n för det. Så, vad tycker ni att bebisen ska heta medans h*n ligger i magen??

Kommentarer
Postat av: K

Honken junior kanske

2010-06-21 @ 23:45:17
Postat av: Milla

Bebisen rätt o slätt

2010-06-22 @ 09:54:51
Postat av: Matilda

Grattis till bebisen!!



Du måste ju kalla den för "bubblan" i magen :)

Vet inte varför egentligen, men det låter sött

2010-06-22 @ 11:00:01
Postat av: Marie

Vet inte om du fick mitt förra inlägg, men



Bebben i magen



eller



"Knodden"



2010-06-22 @ 17:46:04
Postat av: Jannice

Alva hoppade omkring så mycket, så hon fick heta "hoppsan". Lovis fick heta "Piggelin", för jag åt 5-6 st Piggelin varje dag. nån nojja jag hade..haha

2010-06-22 @ 22:25:00
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0