35 % är avklarat!

Om 6 veckor har halva tiden gått. Oj, så snabbt det går, fast ändå inte. Ni fattar. 30 november. Hej hallå, det är en hel evighet kvar..en evighet där jag ska försöka hinna med så mycket. Först och främst borde jag berätta på jobbet om bebisen.

Jag är helt slut, bara tanken på att åka till jobbet i morgon förlamar mig. Hur ska jag orka!

På fredag har jag tid hos läkaren, de vill ge mig en kortisoninjektion i foten. Nja, jag är inte säker på att jag vill det men jag ska i alla fall åka dit och prata med honom. Även om jag inte är läkare av något slag så fattar jag att detta är en kortsiktig lösning och det är nog inte vad jag vill ha. Är mest rädd för att om jag inte känner smärtan, är inte risken stor att jag trampar sönder hälen ännu mer då?? Jaja, vi får se vad han säger. I dag har jag i alla fall ringt min gamla sjukgymnast och fått höra hennes åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0