Alvedon-narkoman

Det är jag det. Läkarna kan inte hjälpa mig med min fot. Sist när jag var där för att få kortisonsprutan i foten så kom läkaren på att eftersom jag är gravid så går det ju inte! Precis som att det var någon nyhet för dom. Han ville inte ens ge mig lokalbedövningen som man får innan den riktiga sprutan. Jag blev helt förkrossad, lipade typ resten av dagen. Så jäkla besviken! Det läkaren kom fram till var att jag skulle äta Alvedon fram tills bebisen är född. Som ni vet kommer bebisen i november. Som tur är har värken avtagit lite, jag hoppas på fortsättning på det. Det känns ganska otäckt att äta värktabletter varje dag i över ett halvår. 

 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Låter otäckt att äta massa medicin i flera månader - kan inte vara bra varken för dej eller babyn. Kolla om akupunktur eller zonterapi kan lindra värken. Går själva på akupunktur för ont i nacke och axlar - det funkar på mig. Kolla med MVC om du kan få någon hjälp. Kram på er!

2010-06-23 @ 00:26:04
Postat av: ER Design namnsmycken

Det är ju LÅNGT kvar dit?! Låter jättekonstigt, förstår att det inte känns bra alls... :(

2010-06-23 @ 16:03:46
URL: http://blogg.erdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0