Glad midsommar

Nu har jag precis varit ute med grannfruarna och plockat blommor. Massa Lupiner blev det. Andra sorter också så klart. Det ska bli skönt att vara hemma i byn i morgon, att slippa köra nu när jag alltid är så trött menar jag. Efter jobbet gjorde jag Coleslaw och rödlökssmör till grillningen på kvällen. Smöret blev godare än vad jag hade förväntat mig, jag har aldrig gjort det innan. Edvin är hos sin pappa och Annie ska vara med en annan grannfamilj.

Nu ska jag lägga mig och jag ska inte ställa klockan. Fast jag tror att det kvittar eftersom jag måste på toa typ 06.30 varje morgon. Ja, jag vet att det kommer att bli värre. Bebisen är visst 18 cm nu. Jag läste det häromdagen men ljuset gick upp för mig när jag fick syn på linjalen som jag har på mitt skrivbord på jobbet. 18 cm! Det är LÅNGT. Rätt spännande när man tänker på att alla människor är precis likadana från början. Eller vad tycker ni?

                                  


                          Jag hoppas att ni får mycket av denna sort


                                 


                                                                     Glad Midsommar

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis till bebisen och glad midsommar!

Ja det är så svårt att förstå att det verkligen är en så stor bebis där i magen, så häftigt!!

Hoppas du får må bra!



Vad kul att du bodde i vmo den sommaren, den var verkligen speciell.



Kramar!

2010-06-26 @ 10:42:15
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Jannice

Oh rödlöksmör..det vill jag veta hur du gjorde! recept tack! ;-)

2010-06-26 @ 10:45:53
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0