Allmänläkare

I dag fick jag äntligen träffa en läkare angående min fot. En rockie, men vad gjorde det. Jag fick en remiss till en riktig ortoped. Han la på en extra åkomma på min fot, något som jag inte vet vad det hette - det var väldigt latinskt och avancerat. Då blev det så att jag har en liten hälsporre, som i sig inte är så farlig men i kombo med min söndertrampade häl är rätt illa. Nu så verkar det också som att den "plattan" som sitter under foten håller på att lossna från sitt fäste. Fästet sitter precis ovanför hälen. 

Jag fick ett papper med övningar jag skulle göra och så då får träffa en riktig ortoped.  

Kommentarer
Postat av: Jannice

Men gumman! Vad har du råkat ut för egentligen?? Kan du gå ens? Låter illa..

Krya på dig och många kramar!

2010-05-26 @ 07:37:53
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0