Det blev en tur till Ikea

Vi åkte till Ikea så fort vi vaknade i dag. Ville inte slösa på tiden idag. Vi hittade ganska mycket som vi ville ha. En tamburmajor till nya hallen samt en skohylla. Var väl inte precis det vi ville ha, men det fick duga i brist på annat. Vi köpte lite nya glas och knivar o dyligt till köket. Även två små mörkbruna hyllor fick följa med hem. Vi hjälptes åt att sätta ihop allt när vi kom hem så det är på plats och blev så bra så..

Om en timme ska jag åka i väg till Bommersvik igen - sista gången. Visst, det är jobbigt att vara i väg så mycket men det hade inte varit bättre att fått allt detta som vi får på samma gång. Då hade man inte lärt sig något, man hade inte kommit ihåg hälften. Men nu är det som sagt sista gången, det är rejält skönt och jag kan definitivt tänka mig att åka tillbaka dit med Nicke, för att visa honom himlen på jorden och ha en mysig helg.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Oh vad roligt med IKEA! Jag vill också åka dit..även om jag inte bör köpa nåt. Har ingen plats för nya saker..ler



Skönt att du har sista resan nu då.. Hoppas det har varit givande även om det är tufft att vara hemifrån.

2010-05-17 @ 07:47:44
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0