Försäkringskassan i ett nötskal..

För ett tag sen ringde jag till försäkringskassan för att jag ville veta hur mycket Vab jag hade 2008. Det tog ett par minuter och sedan fick hon fram precis allt det året. Jag blev skitglad och frågade om hon kunde maila mig det utdraget. Det kunde hon inte men hon kunde skriva ut det och skicka det till min folkbokföringsadress. Kanon, gör det mena jag. Det är två veckor sen! Någon som vet var handledarna på FK befinner sig någonstans? Så lång tid som det tar att få en enda utskrift borde de sitta på andra sidan jordklotet och jobba. Nu är jag sur, jag bad inte om utskriften bara för att det var kul, jag behöver faktiskt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0