Vilket underbart väder!

I fredags åkte jag hem från jobbet för att jag inte mådde bra. Jag hade ont i öronen, huvudet det bara susade. När jag kom hem sov jag nästan hela dagen. Jag behövde verkligen sova. Det var nog inte att jag var sjuk utan jag tror att allt som har hänt på sistonde kom i fatt mig. Detta har varit den mest händelserika perioden på åratal, jag kan inte prata något om det men det är mest jobbet, som en del av er vet.. I går var det bättre men jag var seg som tusan. Ja, det är på bättringsvägen.

Det har verkligen varit en underbar helg. Vi passar Malte för Ingrid och Pierre är ju i Spanien. I går låg Malte ute nästan hela dagen, han tyckte att det var supergott, på eftermiddagen åkte vi till Flyxen så att han fick bada en stund. Det älskar han verkligen.

Annie hade kalas i går, 12 tjejer som hade filmkväll, käkade tacos och en massa popcorn och chips. Ja, dom tröttnade rätt fort på att titta på film och var ute och lekte i stället.

Solen skiner och i dag ska vi fixa sopsorteringen. Inte särskilt kul men väldigt nödvändigt. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0