8 % kvar

Snart kommer vår lilla bebis!

V 37+0 har vi gått in i dag och jag har förvärkar mest hela tiden. Men, det är bara att ta ett par Alvedon, vila lite så går det över.

Det är mycket som jag borde/vill göra men jag orkar inte. Dagarna går ganska långsamt och jag måste dela upp sysslorna så man kan vila emellan. Bara att gå upp och ner för trappan ett par gånger är rena pesten. Snart är det över, denna veckan som kommer är Edvin hos sin pappa, Annie går längre skoldagar och jag hinner vila mer.

I dag ska jag och Nicke åka in till jobbet och inventera lite till, sen får det vara nog med det. Resten får dom göra själva!


Till bebisen.. Det passar bra att du kommer i slutet av nästa vecka, jag har lite att stå i innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0