Förvärkar i V 38+0

Denna helgen har det varit håll-i-gång riktigt. Så i går kväll hade jag rejält med förvärkar, som inte avtog med Alvedon. De var korta men intensiva, så vid halv nio ringde vi rannarna och bad att Annir skulle få komma och sova över så att vi kunde åka in och kolla. Sagt och gjort, vi fick åka hem igen efter några timmar. Jag var öppen 1 cm (!), så det skulle inte bli någon förlossning där och då.

Nu ska vi på det näst sista mötet hos barnmorskan!

5% kvar,  V 38+1 och jag har inte haft mens sedan 21 februari!

Kommentarer
Postat av: lindha

hihi... hon kommer på torsdag!!! ;)

2010-11-15 @ 11:37:18
URL: http://redandlindha.blogg.se/
Postat av: Milla

nej den 21 tror jag eller den 1 december

2010-11-15 @ 20:12:43
Postat av: Kattix

Snart kommer det bebis...jag tror att den kommer på söndag...



Kram kattix

2010-11-16 @ 16:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0