"Bebisen sover 90% av tiden"

Såg jag att det stod här brevid, där jag har min baby-räknare. Det känns inte som att det stämmer alls. Min bebis sover inte 90% av tiden. Inte så att h*n är vaken hela tiden men betydligt mer än 10%.

I morgon ska vi på föräldrarutbildning. Känns rätt fånigt, tycker jag som ska ha mitt tredje barn. Men Nicke vill gå, så då gör vi det.

På torsdag ska vi till Värnamo och gå på visning på förlossningen. Det ska verkligen bli spännande! När jag ringde och meddelade att vi skulle komma, så frågade barnmorskan var vi bodde och när hon förstod att vi tillhör Ljungby så blev hon helt överlycklig. Jag antog genast att det är en pengafråga! Någon som vill passa Edvin medans vi åker dit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0