Jobbig dag!

I dag har varit en av de värsta dagarna på läääänge. Jag fattar inte hur vissa är funtade och det värsta är nog att jag vet inte hur jag ska hantera det. Visst, idag var helt självklart vad jag behövde göra.

Samtal med folk jag inte egentligen vill prata med. Tvingas dra in Nicke i något han inte borde bli indragen i.  

Vi missade mötet som vi hade på sjukhuset. Tack för det, *****!

Att Nicke missade mötet gör mig jätteledsen, för det var han som ville dit. Han förtjänar det. Jag går dit för hans skull. Det gör givetvis att jag *ogillar* denna medelålders dagisungen ännu mer. Egoisten

Jag har aldrig tidigare varit med om folk (vuxna människor) som beter sig som småbarn som ALLTID måste ha sin vilja igenom. Får de inte som dom vill skriker de i högan sky och gör ändå som de vill. Fy fan för sånt beteende. Skrika tills man får som man vill? Nä, då är det bättre att prata om det och kompromissa så flera blir nya.

Som du säkert fattar handlar det om något jag inte kan prata om, så ställ inga frågor jag ville bara skriva av mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0