Hemskickad från skolan

I morse ringde dom från skolan. Annie var dålig, sa att jag måsta komma hem, dom skulle skicka hem henne så länge bestämde vi. Att dom ringer så tidigt är jävligt pinsamt. Det betyder ju att jag inte var tillräckligt uppmärksam i morse på hur det var med henne.

Annie ramlade med cyklen igår och kunde på kvällen visa upp en rejäl bula på armbågen. Det såg förjävligt ut men hon hade inte särskilt ont men i dag var det värre med det. Så jag ringde till Vc för att beställa en tid och som vanligt när man ska beställa en tid på vår Vc är dom jävligt skeptiska till om man verkligen behöver komma dit alls. Det gör mig vansinnig. Särskilt när man ringer om ett barn. Då ska man inte behöva strida om att få komma dit. By the way, en annan sak med vårdcentralen är att man ALLTID får olika läkare när man kommer dit. *ogilla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0