En leksak till mamman!

I helgen har vi varit i Göteborg. Hela familjen, dvs min mamma och Stig. Sofie. Kristina, Fidde och barnen, och min familj också såklart!

Nicke, barnen, mamma och Stig var på bio på lördagseftermiddagen och på kvällen var vi på min favorit restaurang (i Göteborg) Joe Farellis! Vi har varit på samma ställer flera gånger nu och har därför bestämt att nästa gång blir det något annat ställe. Så har ni några bra tips så skicka i väg en kommentar! 

På vägen hem i går körde vi inom Ullared. Vi handlade inte så mycket. Det var mest akuta kläder till barnen. Regnkläder till de stora, kläder till edvin som har börjat skjuta i höjden. Äntligen! Nu har han stl 122. Även Signe, som håller på att gå mer in i stl 68 fick sommarkläder. Vi köpte harmesbyxor till henne! Ett par tunna jeans, några klänningar och hon fick också några badankor. nicke fick lite t-shirtar, strumpor, cd-skivor. Och tro det eller ej... men denna gången fick det även följa med en sak till mig! Jag är så glad. Bara 399 kr och sladdlös!





 

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har en favoritrestaurang som finns i lite större städer och det är Jensens Böfhus, mycket bra mat, bra priser och mysig restaurang...



Det var ett tips...

2011-05-02 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0