All Alone

Det är vi det, Signe och jag. Ett och ett halvt dygn. Så länge har vi aldrig varit ensamma. Tur att Signe fick lite gostid med pappa i morse innan han stack till jobbet. De stora barnen är hos moster i Jönköping. De ska på bio i kväll - igen. I går kväll var de och såg nya Åsa-Nisse filmen och i kväll ska de se Trassel.

I dag har vi bara varit inne, jag har städat och plockat och tvättat. Nu har jag bara dammsugning kvar och det vill jag inte gärna göra när vi är själva hemma, snäckan och jag. Men det hade varit skönt att få det gjort. Just det, jag har till och med plockat ner de sista julgardinerna i dag och satt upp nya fina vita med lite spets på! Nu ska jag äta lite, sen ska Signe äta lite och sen ska vi gå ut en runda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0