1a natten med ersättning

Ja, som ni vet gav vi ersättning i går kväll. Hon åt ca 85 ml men hade lite svårt att somna. Hon saknade att ligga hos mamma och tutta, så det var klart att hon fick göra det. Sedan somnade jag henne i famnen, strax innan 23 la jag henne i spjälsängen. Där sov hon (stundtals lite oroligt) till kl 04.00 (nästan prick). Då fick hon komma över till mig och äta. Hon åt nästan en timme sedan var hon vaken en timme! Ehh, det hade jag inte räknat med så någon förbättring var det ju inte. Visst, man kan ju inte utvärdera efter en natt.

I kväll gjorde vi ersättning till henne men under tiden som Nicke gjorde i ordning det så bar jag omkring henne och då somnade hon. Nicke lyckades väcka henne och hon åt 30 ml och sedan somnade hon igen! Då var kl 20.00 och hon sover fortfarande. Nu har vi bestämt att jag ska amma henne när hon vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0