Bröstmjölk is da shit!

I måndas var jag på systemet och skulle köpa rödvin till grytan som jag tipsade er om häromdagen. Jag hade Signe med mig i bilstolen. När jag kom in på systemet bad jag en ur personalen om råd, eftersom jag inte hade en susning om vad jag skulle ha. Hon sa att jag skulle ha "Husets Röda" och skickade ner mig till hyllorna med rödvin.

När jag kom till kassan satt hon där och när jag betalade så började hon berätta om när hennes ena barn var liten och hon droppade bröstmjölk i öronen på honom. "Han har aldrig haft öroninflammation efter det!" Jag svarade artigt och tänkte gå men hon bara fortsatte prata om det som är bra med bröstmjölk. Jag sa att jag kunde droppa lite mjölk i öronen på Signe i förebyggande och se om hon får någon inflammation senare. Det tyckte hon var en bra idé. Till slut slutade hon prata och då gick jag.

Bra men något oväntat råd på systemet!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Haha Borde fler få!!

2011-01-30 @ 08:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0