Då var det måndag igen


Jag har fortfarande lite svårt att smälta att jag inte måste gå upp på måndagmorgonen och åka till jobbet. Att jag ska vara hemma med Signe i stället.

Däremot så har jag ännu inte fått ordning på själva dagarna. En dag bara försvinner, det jag hinner göra är typ, frukost, tvätta en maskin, vika tvätt så jag kan hänga upp det nya, äta en middag bestående av rester. Sen är dagen slut och jag tänker.. "Men vi som skulle gå på en skön promenad!" Jag vet inte var dagarna tar vägen, men det rättar väl till sig när hon blir lite stabilare med maten.

Jag har även börjat tänka på hur jag ska bli av med alla dessa kilon som jag släpar runt med. Känner mig som en koloss och inte alls fin på något sätt.






Glöm inte bort tävlingen som är sponsrad av Cliniderm! Klicka här! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0