Nytt bvc besök

I dag var vi med lilla snuttan hos Åsa på bvc. Förra veckan glömde jag så nu hade vi inte vägt och mätt henne på 2 veckor. Det var hur spännande som helst.
Förra gången vi var där vägde Signe 3995 g och var 52 cm lång. I dag väger Signe 4500 g och är 55 cm lång. Dvs, det är bra kvalitet på mammas mat! För äter, det gör Signe mest hela tiden. Däremot så har det varit värre med sömnen i dag. På förmiddagen var vi tvugna att väcka Signe två gånger ovh på eftermiddagen har hon bara sovit ett par korta stunder. Så nu har hon svårt att komma till ro och verkar ganska övertrött. Just nu ligger hon i vagnen och "pratar" lite i sömnen. Jag får se om hon somnar riktigt, jag lägger mig också nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0