1 vecka kvar

I dag är det 1 vecka kvar till sommarlovet. Barnen ä skoltrötta och läääängtar till lovet. Det gör jag också, längtar efter att slippa ställa klockan, visst Signe brukar vakna 06.50 men ändå - bara känslan att slippa ställa den. Jag hoppas att de gånger jag måste ställa klockan på lovet, att det är för att det ska hända något jättekul!

Det är första gången jag är hemma en hel sommar med barnen, sedan Annie började skolan. Jag har inga förväntningar, däremot så kommer vi inte att tillåta att barnen lägger sig hur sent som helst eller går upp hur sent som helst. Jag håller mina båda tummar för att det kommer att bli en lagom varm och superhärlig sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0