Barnloppis på spiket!

I går stod vi på loppis. Jag sålde sådär. Dels var det inte så mycket efterfrågan på stora barnkläder, jag hade Annies gamla kläder som är från stl 134 och uppåt. Dels hade jag bordet brevid en tjej som sålde alla sina pojkkläder för 1 kr stycket och flickkläder för 5 kr st. Det kändes sådär. Däremot så hittade vi en hel del till Signe:

Gåstol 50 kr
Gåvagn 5 kr (fr bordet brevid)
Mobil till sängen 30 kr

Klänning m Tummen 10 kr
rosa mysdress 20 kr
rosa heldress 10 kr
rosa kofta 20 kr
två par strumpor 0 kr (bordet brevid)

(Behöver väl knappt säga att Signe var med på loppisen och charmade tanten med bordet brevid

Kul var det iaf och vi har bokat oss på två loppisar till under året. (Vi= jag och min syster K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0