Bara ett par småsaker

Som jag tänkte att jag har glömt. Kanske självklara för alla men kanske inte ändå...

När du bakar. Tänk på att när du har hällt i mjölblandningen, ska du röra så lite som möjligt.
Och när man ska spritsa på frostingen. Det finns att köpa spritspåse kit i alla mataffärer. Det ligger 10 st spritspåsar och 3 plasttyllari förpackningen. Kostar 20 kr. Dom är riktigt bra. Spritsa bara de muffinsar som du ska använda. Spritsa inte dagen innan, däremot kan du spara frosting i kylen, tätslutande burk flera dagar.

Marie!
Berätta gärna hur det går för dig. Jag kommer inte att ta bort recepten som jag har lagt ut. 

Kattix!
Jag gärna fixar fikat när ni ska ha kalas. Jag älskar att baka och att göra det ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0