2 dagar utan socker

Det går fortfarande bra att vara utan socker. Fast det är klart, i dag har jag haft en riktigt rejäl huvudvärk. Jag har ett mega sockerberoende och det är säkert inte lätt att bli av med det. Nu hjälps vi åt här hemma och jag räknar med att humören kommer att drabbas senare i veckan. I måndags morse rensade jag ut en hel kasse med godis och chips..osv. På kvällen hittade jag en Paradisask med halva undre lagret kvar. Å, vad det var svårt att slänga de där bitarna, de såg riktigt goda ut och luktade så gott. Nu finns det inget kvar hemma och jag längtar till fredag när jag ska väga mig igen.

Signe och jag var ute och gick en rejäl runda i morse, känner mig som spagettiben just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0